(t)Huiswerkvrij

Leerlingen op Portus Juliana maken thuis geen huiswerk.

Jouw schooldag begint om 08:00 uur met het maken en leren van huiswerk onder begeleiding van je mentor. Aan het einde van dit lesuur pakken we de schooltas voor de dag in en kijk je naar het journaal. Zo ben je ook op de hoogte van wat er in de wereld om je heen gebeurt. Ook later op de dag zijn er momenten om je huiswerk te maken. Je werkt op school per dag dus zo'n anderhalf uur aan je huiswerk. Na schooltijd heb je op deze manier voldoende tijd en ruimte voor je sport, je vrienden en/of je hobby’s.

• Privacy-overzicht

Privacy-overzicht

Deze website gebruikt Google Analytics, Hotjar en Facebook-pixel om anonieme informatie te verzamelen, zoals het aantal bezoekers van de site en de meest populaire pagina's.