Onderwijsaanbod havo

Denken, Durven en Doen!

DENKEN

Ben jij klaar voor de havo?

Met een vmbo-tl/havo-advies of alleen havo-advies ben je hier aan het juiste adres! Je maakt al je huiswerk onder begeleiding op school. Je krijgt veel ruimte om jezelf te zijn, jezelf te ontdekken en te ontwikkelen, maar we verwachten ook verantwoordelijkheid. Durf jij het aan?

DURVEN

Wij geloven in jou!

Als jij het aandurft, bieden wij jou de kans. Onze havo-afdeling is kleinschalig en biedt persoonlijke ondersteuning. Je krijgt direct les op havo-niveau. Ook als je extra begeleiding nodig hebt, staan we voor je klaar. Geloof in jezelf. Wij geloven dat jij het kunt!

Theorie en praktijk hand in hand

Kun je ook geen hele dag stilzitten en steek je graag je handen uit je mouwen? Dan zit je bij ons goed! Onze havo biedt namelijk een lesprogramma waarbij de theorie gecombineerd wordt met de praktijk. Tijdens de lessen ga je actief aan de slag. Bij het praktijkgerichte vak in de bovenbouw neem je een kijkje in de keuken bij diverse bedrijven in de omgeving. We werken met het bedrijfsleven aan projecten, zowel binnen als buiten de school. Zo maak je al vroeg kennis met verschillende beroepen en ontwikkel je vaardigheden die van belang zijn voor het hbo. We dagen je uit om te groeien. Samen halen we alles eruit wat erin zit.

DOEN

(t)Huiswerkvrij

We hebben een unieke benadering als het gaat om huiswerk. Alle leerlingen maken het huiswerk op school. Wij geloven namelijk dat de school een ideale omgeving is om je huiswerk te maken onder begeleiding van docenten in een rustige studieomgeving. Je kunt direct hulp krijgen van docenten en/of klasgenoten. Zo kun je eventuele struikelblokken gelijk aanpakken.

• Privacy-overzicht

Privacy-overzicht

Deze website gebruikt Google Analytics, Hotjar en Facebook-pixel om anonieme informatie te verzamelen, zoals het aantal bezoekers van de site en de meest populaire pagina's.